i'm just drunk enough to let go of my pain

idag har varit en chill dag, känner att jag börjar bli sjuk.
brori kom över för att titta på hammarby matchen så jag
lagade lite mat åt han & mamma, snäll som jag är.
på söndag flyttar han till göteborg, känns as tråkigt även
om jag inte träffar honom så mycket.. menmen då
kan man ju köra på någon roadtrip dit.

nej nu ska jag titta klart på lipstick jungle och sen sova, ska upp tidigt
imorgon och utföra lite ärenden med nadja, är faktiskt lite nervös men det ska nog gå bra.. i hope
nattinatt! puss

Kommentarer
Postat av: Nadja.

säääääääääg inte att jag smittat dig!! :(

miss you very much ses imorrnbitti <3

2009-08-24 @ 23:34:41
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0