come back.

Vid sju imorse åkte jag och Nadi till väsby och jobbade, gick fort och bra dock var vi sjukt trötta inte vana att gå upp så tidigt direkt. Vid tolv var vi klara, då åkte vi och käkade lunch och hälsade på Truckledarna (haha). Direkt efter det åkte jag och jobbade på blomster, börjar känna mig sjuk, så det gick lite segt. Jag verkar ha smittat Nadi också, (6) vad tror du, svininfluensan eller har vi alltid för lite kläder på oss? Ikväll blir det iaf bara en lugnkväll framför Idol. Jobbet kallar hela helgen, får se om det blir någon slags utgång imorgon. Trevlig kväll, PUSS!


always.

haha, gullunge.























Kommentarer
Postat av: Nadja.

naaaaaaaa :) (till första bilden)



gullunge till andra? HAHA VIIIIIIIT som mjölk, grädde, snö.. you name it! hihi

2009-12-11 @ 20:35:37
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Tilda

hahahaha, SNÖVIT <3

2009-12-11 @ 20:44:52
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0