update.

Lördagen vart lyckad, jag & Frida åkte först till Sumpan för att möta resten sen åkte vi till Softbar, slutade dock ganska tidigt! Fast med nattbussen så är man ju ändå hemma vid fyra.. (Glömde kameran hemma såklart så inga bilder bleev det) Sen jobbade jag hela dagen igår och idag var jag först i stan med anna, sen åkte jag till Häggvik och blev upphämtad av Nadja & Coffei. Vi åkte först till Stinsen och handlade lite klappar sen vidare till Kista där vi mötte på Emmie & hennes Mami. Nu är jag typ jätte trött, jobbar enda tills söndag också, suger verkligen :) Menmen, hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja gillar din katt :D

2009-12-22 @ 21:12:18
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0