Lördagens bravader.

Haha kvällen igår var helt galen, längesen jag skrattade så mycket!

Började alltså kvällen på Blomsterlandet, därifrån åkte vi sen taxi runt 6 tiden till Julfesten. Måste säga att det kändes lite konstigt till en början, alla kände varandra och jag kände fanimej inte en kotte! Eller okej kanske ett par st men ändå. Haha, efter att tag började dock alla bli så onyktra så helt plötsligt kände man alla? Det var iallafall jätte trevlig men vid 12 tiden tog vi taxi hem till Håkans kompis Jesper, så sjukt fint bodde han, så avundsjuk, men han lovade att ge mig lägenheten när han flyttade hehee.. Var där i kanske en timme sen tog vi taxi vidare till någon gayklubb, haha har nog aldrig kommit in på en klubb där det varit så mycket snygga killar, så det var ju lite jobbigt. Man märkte ju att Håkan var stammis iaf ;). Efter ett tag mötte vi upp Jessica & Knappen för att dra vidare, men honom skulle vi tydligen lura bort och även den andra snubben som vi lurade in i en taxi, haha ändå var det bara jag som kände mig dum! Sen lyckades vi iaf lifta med någon kille till nästa ställe där vi var till 5. Efter det vart det dock lite jobbigt, tappade bort dom andra och virrade runt helt själv, mitt lokalsinne är inte det bästa, eller det existerar inte ens. Men hemma var jag vid 7 snåret. Så nu mår jag som jag förtjänar :) Oj vilket långt inlägg det blev haha, men kul hade vi! 

Bilder kommer när jag fått tillbaka kameran av Frida, här är lite mörka bilder från mobilen iaf. PUSS


SnyggHåkan, LillFrida och Hannah.

Haha Conny, roligt att ens chef försöker göra än drunk!

Folket började dansa!

Taxi till Jesper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0