Today, I am happy.

Bakfickan igår var väl sådär roligt, var nog ganska otaggad, men alltid kul att träffa tjejorna. Vid ett tiden drog jag och Nadja hem eller vi drog och väntade på bussen som gick två. Sen åt vi på dressinen innan vi gick till Coffe på Kc och hämtade lite nycklar. Imorse gick jag upp och jobbade,gick ändå helt okej men mellan kl 10-12 hade vi haft EN kund, så tiden gick inte direkt fort. Efter det handlade jag lite med N&C på Maxi och nu ligger jag hära. I min underbara säng, jag skulle kunna klara mig utan allt bara jag hade en säng (eller okej kanske ett hem också men förutom det.) Nu ska jag titta på Underbar & älskad av alla, eller kanske Wedding Planner? Nostalgi.(Vet egentligen inte vad det betyder men gillare).. PUSS

UPDATE: Nostalgi (grekiska nostos, hem, och algos, sjuka) betyder längtan efter ett ofta idealiserat förflutet.
- Okej?! Va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0