why regret saying something, you actually mean.

Hade jätte kul i lördags, så tack tjejer! På söndagmorgon kom mamma in & gav mig frukost på sängen sen åkte jag och jobbade, hade dock blivit ännu sjukare så dom skickade hem mig. Skönt. När jag kom hem hade mamma städat hela mitt rum, har jag sagt att jag har en ganska så snäll mamma? Spenderade hela dagen i soffan, lät mamma ha tvdosan så då vart det bara en massa skidåkning och fotboll, bra det så jag kunde somna en stund! Nadja kom förbi också och gav oss en julklapp från Arja (hennes mamma) haha så söta. Avslutade kvällen med The Holiday, älskar den filmen.


Se ut som henne och ha honom, snälla gud.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag såg också holiday =) SÅ himla bra den är! Håller med om bilden ;)

2009-12-14 @ 22:02:50
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0