alla dina svar, är dåliga svar.

Igår efter jobbet kom jag hem och hittade Nadja & Issa sittandes i mitt kök. Vi lagade mumsig middag och bjöd över lite tjejer. Senare på kvällen vart det krök och grabbsen kom över. Vid ett tiden drog alla till KC, jag gick halvvägs men beslutade mig för att gå hem istället, duktigt Matilda, ja-a. Men hade väldigt kul igår faktiskt, inte vare lika kul att gå upp och jobba imorse. Dock så har någon mejjat ner heela stupröret som går brevid min balkong, det fattas typ 3m rör som någon har dragit iväg med. Vem gör sååå?! Ibland asså...

Så efter jobbet idag mötte jag Nadja utanför Campino, tänkte skynda mig hem å se alla fotbollsresultaten, men så hörde jag aikjäv.. som sjöng sina visor, så fattade att dom hade vunnit, kunde det bli ett värre fotbollsår? Nej.
Nu ligger vi och fettar oss & kollar på Djävulen bär prada. Hörs later, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0