FOTOMÄSSAN!

Hade säkert 10 larm på för att jag skulle komma upp imorse, jag som försökte vara så duktig och la mig klockan 12 somnade ändå inte förrän vid tre. Vid åtta tiden imorse hämtade iaf Sarahs pappa upp mig och Sara vid stationen och körde till mässan. Det var en fotomässa, jag och Sara stod och printade ut bilder på paperboard, vart så sjukt snyggt ångrar att jag inte tog med mig egna bilder. Kön var dock en mil lång (man fick alltså en gratis utskrift) och det tog minst 5min för att printa ut varje bild, fatta vad folk fick stå länge då det alltid var minst 20pers i kön, helt stört. Sjukt kul var det iaf, jätte trevliga människor och alla hade tagit så jävla snygga bilder. Lättförtjänta pengar!



Epsons monter.


Våra snygga tröjor.

vid den datorn stod jag, hehee, en macdator, aldrig direkt använt förut men nu vill jag ha en!!

tydligen var det en jätte känd fotograf som hade gjort dessa "tavlor/fotografier"

och han kom till mig så jag fick äran att printa ut lite skyltar till honom

haha ser ni?


Fick dock inte se Simon&Thomas eftersom dom var i en annan del av byggnade på bostadsrättsmässan. SYND! Nej nu ska jag gå och göra lite mat eftersom mamma är spårlöst försvunnen sen ska jag ringa tjejerna och fixa bokningen tills på söndag. PUSS


Kommentarer
Postat av: Sarah.

ååååh vad fina skyltar du gjorde helt själv ;)



ring nu så vi kan boka tjejen :D

2009-11-13 @ 21:40:29
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0