How many chances should one person get?

Dagen på jobbet gick bra, mycket folk! Min mobil dog dock så kunde inte skicka smsbiljett när jag skulle hem, trodde jag skulle behöva gå,fatta hemskt, det löste sig som tuuur var.
Var hemma vid åtta, har städat och fixat naglarna i timmar typ. Min bror har kommit hem för ett par dagar också, yey! Tyvärr så hatar han min katt (för hon attackerar honom på nätterna när han sover) haha så måste stänga in henne på mitt rum vilket nu leder till att hon står och mjauar som en idiot. Nyss ringde min mamma också, hon är tydligen på corner med hela mitt kompisgäng haha kuuul, känns som att hon & jag har bytt plats, hon är fan ute mer än vad jag är nu förtiden. Illa!! Jaja, jag får väll gå och lägga mig nu då, jobb kallar imorgon sen GLITTER&GLAMOUR partajj. PUSS


syskonkärlek? sjukt olika är vi, som person iaf. Sen kan han ju faktiskt inte bli brun heller ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah.

haha vadå ute mer än du?! nono ;)

<3

2009-11-28 @ 11:26:08
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: ida

va söta :D såhär tittar på varandra

2009-11-28 @ 14:39:11
Postat av: Tilda

ts ;) kanske inte.

haha ja nästan så vi ser inlooove ut?!

2009-11-29 @ 23:39:04
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0