never without you.

Det vart en oväntad dag, först drog jag och emmie och åt på Campino, struntade i alla ärenden orkade verkligen inte. Sen gick vi hem till mig och efter en stund kom Issa hit, länge sen man såg henne! Drack te och tittade på roliga videosar, efter ett tag kom även Sarah och strax efter det Nadja. Nadja kom hem med en liten överraskning till mig från Övvik, massa fina ögonskuggor, mitt söta hjärta så glad att du äntligen är hemma!! Efter lite snack drog Issa hem sen drog vi andra en sväng till donken i Väsby.. Nu ligger vi hära, jag emmie & nadi, mina tjejor. Sjukt trött är jag nu och det känns som om jag börjar bli sjuk. Jaja, trevlig kväll på er. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0