now i don't know how to be friends with him.

jag hade faktiskt riktigt kul i lördags, först var vi hemma hos mig & krökade jag, brudarna & linus
sen efter ett tag kom resten av grabbsen. Alla verkade bara så glada och taggade, vid tolvslaget
drog vi till kungliga KC och var där till stägning. peter siepen var där btw, kan inte påstå att jag visste
vem det var när folk sa att han skulle vara där,  men hade tydligen raffat åt mig hans autograf.
annars har jag bara jobbat hela helgen och nu sitter jag hemma hos mems.

imorgon ska jag till körskolan med anna (vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska göra det)
sen ska jag väll hem till pappa.

hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0