there's something about you.

Mitt etui fanns hos Nadja så åkte och hämtade det, sen mötte jag upp Emmie & åkte till Väsby Centrum. Lyckades såklart ta fel buss, inte första gången, så vi hamnade nästan i Infra City istället, men efter ett par bussbyten så var vi framme. Handlade lite skor och hängde med Anna på hennes jobb. Nu är vi hemma hos mig, tittar på Hammarbymatchen, dom gjorde precis måål och leder med 1-2 . YEY, bara dif torskar nu..

Om någon timme eller så kommer Nadi&Fian, jag och Nadja ska in till stan och feeeesta, det är tydligen någon lumparfest som Linus bjudit in oss på, och det är ju trots allt lillördag, hihi. Ska försöka få med mig Emmie också. Tevlig kväll, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0