what about me.

Gårkvällen var rolig, slutade dock lite tidigt för mig, jag gick och la mig när resten fortsatte ut. Runt 3snåret kom storebror hem full som en kastrull, började hoppa på mig & kasta böcker, helt retarded! Han hade stått och kastat sten & skrikit för att få komma in vid fel port ett kvarter bort haha, han stod där runt en halvtimme innan han insåg det det inte var utanför oss. Tur att ingen kom ut, eller inte för att han direkt minns men vi hoppas på att det var så. Nej det var nog det roligaste på hela kvällen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske hänga med Sarah in till stan eftersom det inte blev av igår, som vanligt! Eller så ska jag bara ta det lugnt, ska ju övningsköra imorgonbitti!

Tack för igår & puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nadja.

HAHAHAHAA fyfaaaaaan vad roligt!

2009-10-24 @ 12:28:59
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: tilda

hahaha ja det vare faktiskt!

2009-10-24 @ 15:25:52
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0