believe me, it was for real.

idag mår jag, ungefär som jag förtjänar, kanske lite bättre!

jag hade iaf jätte kul igår med babsen, middagen käkade vi
upp på ungefär tre sekunder sen vare dax att kröka, började ganska
tidigt så det var antagligen därför jag slutade ganska tidigt. ts.
efter en stund dök det upp lite boys, det är typ det jag vet om gårkvällen.

idag kommer hulis hem, yey! tills dess blire lugnt, klockan 3 är det
fotboll hammarby(♥)-göteborg, vet dock inte om jag orkar ta några fler
förluster men får väll hoppas att det inte blir någon.
åter till sängen, tjao!



Kommentarer
Postat av: Sarah.

tack för igår sötnos. det var jätte trevligt och mysigt! :)



och hette din lockgrej "babyliss icurl" eller? ;) måste fan ha en sån, haha :D



(h)

2009-09-20 @ 15:29:55
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0