skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

hela eftermiddagen har gått åt till att städa coffe's rum & kök, jag och nadja gick
runt som städtanter men fyfan hur det såg ut, kan inte riktigt förstå hur dom har klarat
av att sova där utan att få  astmaattacker! men nu är det ganska fint iaf, efter det åkte vi med
nadja när hon skulle till tandläkaren, jag övertalade henne att inte ta bedövning,
vilket hon inte var så glad över efteråt haha. (6) gillar nog när mina kompisar torteras,
som den där gången jag försökte tvinga emmie att ta i ett elstängsel, haha fast det fick
jag tillbaka för ganska fort. nej nu ska jag sätta på häg musik och börja städa mitt rum innan
nadja kommer då ska vi bakaaa.. tjao!


Kommentarer
Postat av: Nadja.

haha en hämnd väntar!

Jag älskar dig, ses på lördag!

2009-09-17 @ 10:47:47
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0