why am I afraid to lose you when you're not even mine..

Idag kom mamma in till mig och visade någon lapp från Modelhouse, och hon tyckte att jag skulle åka dit och iaf testa ni vet "modell för en dag", haha trodde faktiskt hon skämtade kändes lite nördigt, sen har jag inte direkt några pengar heller. Men efter en stund säger hon att hon har "anmält" mig och säger att hon betalar. Haha hon är bra söt min mamma ibland, speciellt när jag är sjuk, så kanske borde vara det oftare? Är ju faktiskt lite sugen på att åka på en weekend till Barcelona.

Senare ikväll kommer iaf hulis hit, ska försöka övertala henne och kanske ett par andra av mina kära vänner att åka med på en shoppingrunda imorgon! (till Nackaforum dessutom) (6) puss.

Kommentarer
Postat av: j

skicka in bilder till mikas & sthlmsgruppen tildis! :) <3

2009-09-30 @ 19:16:02
Postat av: tildaa

nej fy det vågar jag inte (a)

men tack för omtanken, hihi <3

2009-09-30 @ 19:34:27
Postat av: fian

GÖR DET BARA KVINNA!!! när ska du börja se det vi andra ser. DU HAR DET och jag tror på dig snurfan! <3

2009-09-30 @ 22:47:31
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0