you miss 100 precent of the shots you never take.

igår hos pappa tittade jag på sverige matchen och idol innan han skjutsade mig hem.
strax efter det kom emmie, vi  tittade på ett par oth avsnitt innan vi började se filmen jag lånat,
haha den var väll någonstans mellan bra och as dålig, "eagle vs shark" fick oss ett gott skratt iaf.
vi fortsatte titta på oth till ungefär gryningen, vi hamnade även i en het diskussion, haha vare sig man ska bli
arg på sin kompis om hon berättar att hon gillar ens pojkvän (det hände i oth) emmie säger att hon
skulle bli jätte arg medan jag menar på att man kan ju inte rå för vad man känner,  om man inte börjar
stöta på pojkvännen dvs. jajaa,

nu ska vi käka frukost, eller jag, emmie sover fortf, sen blir det kanske
en tripp till AG måste lämna in böcker. TJAO


Kommentarer
Postat av: Cristoffer

haha den filmen ÄGER! Horse!

2009-09-11 @ 01:08:55
URL: http://cristofferdessezar.blogg.se/
Postat av: tilda

haha skämtar du, den var helt retardeeed!

2009-09-11 @ 20:11:14
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0