Man får ta folk som dom är, inte som man vill att dem ska vara.

Hellooo dudes. Sorry för dålig update, jag har mest vart ute & kört, hehee. Nerå, jag har jobbat hela helgen, så i fredags tog vi ett glas vin för att fira körkortet såklart ;), sen drog vi ut på Kungliga Carl. Igår efter jobbet  åkte jag hem till Emmie, vi åt lite & tittade på hennes fina nya lägenhet!! Sen drog vi vidare för att hämta upp Hulis. Otaggade som vi var så beslutade vi oss att dra upp till grannen för lite trevligheter, vilket det också var! Vid halv ett valde jag att tralla ner hem medans resten av packet fortsatte till Kc. Sååå, idag har jag jobbat igen och strax ska jag iväg & hämta upp Hulis för en solning, sen ska jag skjutsa Fian till Arlanda som åker tillbaka till Övvik idag, buhu! ♥ Oj va långt inlägg det blev, jaja nu måste jag  skynda mig att ta bort sminket, hörs later! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0