All the things i know right now, if I only knew back then..

Idag på dagen var jag iväg och träffade Tiff, gick på långpromenad i Väsby och käkade lite. Sen när jag kom hem tog jag tag i rummet igen, fick upp allt! Lite duktig känner jag mig allt, miniErnst.. Så nu är det bara en ny säng, en ny tv, korgar, bilder till tavlorna osv osv.. Sen är jag klar! ;) Efter det drog jag och käkade med Mems & Ida, åkte till Knivsta för ett äta på Greken så var det sommarstääängt, orka. Så vi drog och åt på Alanya ist. Nu blir det iaf myskväll med filmerna Brothers och Tidsresenärens Hustru. P&K


Kommentarer
Postat av: Huli

Sååååå fint älskling!

2010-08-04 @ 19:43:57
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0