I don’t remember you looking any better, but then again I don’t remember you.

Måste ju börja med att ändra vad jag skrev i förra inlägget, Bobbo fyllde ju 21 inte 20 vilket jag inte kom på förrän jag grattade honom på 20års dagen ;) Vi hade iaf trevligt där, körde förfest spel och lite annat. Sen drog vi ner till Kc, crazy crazy night, men jävligt kul hade vi nog allihopa ;).. Woho.. Just nu sitter jag hemma hos Emmie och kollar SATC boxen medan hon duschar.. Ikväll går vi all in igen på Lillens 20 års fekkee! Vet inte hur jag ska orka men det har ju gått förr, så vi ses i dimman. Glömde ta kort igår så vart inte så mycket hoppas på fler ikväll! Pussinussi













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0