"Måns jag älskar dig" - Nadja "Släng in den i ett garderob" - Ida

Sitter och myser med Hulis & Ida framför Bingolotto. Fast jag blir mest bara förbannad!! Aldrig vinner man ett skit, bara gamla kärringar som ska lyckas få till sig bilar och pengar, dom blir inte ens glada!!! Jag lovar bingolotto, om jag vinner ska jag bli så jävla glad att jag kommer få skämmas över det i flera år, lovar. Vi har treans bingo kvar, så 50 000 åtminstonde, det är väl inte för mycket begärt. Nej nu börjar det igen, P&K




Juste imorgon är det julafton också, helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: A-M

Snygg ljuslyckta på bordet :-).

God jul min vän och kollega. Saknar dig!

2010-12-24 @ 05:38:21
Postat av: Tilda

Visst ären ;) God jul själv kära du :)! Hoppas du blir bättre så ses vi nästa vecka. Kraaam!

2010-12-24 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0