As soon as forever is through, I'll be over you.

Imorse mötte jag Annibanani och gick till körskolan, vi hade körtid samtidigt, dock ligger hon ett par steg före, haha men jag hoppas att du kuggar så jag kommer ikapp ;) (nerå) Efter det gick vi iaf och käkade lite lunch! Resten av dagen sov jag och senare åkte jag hem till pappa. Vi var ute och käkade och kollade på en dokumentär om Nacka Skoglund i 1,5h så jävla bra han är fan min idol nu!!

Imorgon ska jag nog inte göra något vettigt, så jag kan sova ut måånga timmar. Blir sjukt trött bara av att se hur skönt Bus har det i sängen ;) Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: natalie

söötaste bus :D

2010-02-15 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0