I thought forever meant a lifetime...

Godmorgon, typ. Helgen bara for förbi, var i Dalarna och hälsade på mormor och kusinen! Tänkte köra en utgång på lördagen men självklart upptäckte jag att jag glömt mitt leg hemma i Stockholm så jag hängde hos Kusinen & hennes kille i deras nya hus ist. Nästan lika bra det för fan va det snöade och var kallt. Min mamma som är världens segaste körde 60 på alla 100vägar så gissa om det tog lång tid att komma fram när vi åkte i fredags...

Igår hängde jag med Nadi & Mems åt godis & tittade på Spanglish. Lite senare idag ska jag ta bussen till Euran och möta upp Emmie igen. Btw Grattis Larssa & Antonii som fyller år idag, och Grattis Annibanani till körkortet!!! Snart är det Min & Hulis tur sen blire roadtrip för hela slanten! Visst? 
Hörs later, Puss! (Bus vägrade ta bild med mig så hon fick ta ett enskilt foto..psykkatt)


Kommentarer
Postat av: ida

haha rolig bus

2010-02-23 @ 19:44:03
Postat av: tildaa

haha <3

2010-02-23 @ 21:12:17
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0