let's pretend none of this ever happened.

Fyfaan i helvete vad jag är helt slut i huvudet nu. Övningskörde idag i väsby, gick bra. Tills nu på kvällen då jag skulle köra gamla vägen hem. Såg ju fan ingenting!!! Tro mig det var bara massa gap & skrik i framsätet, eller jaa jag gapa & skrek medan pappa satt brevid och skrattade, typ. Usch, han mena på att jag kanske borde ta ett körkort som endast gäller dagtid, hehe.. Nerå! Nu ska jag inte få mig själv att verka dålig, jag har faktiskt blivit ganska duktig (a) förutom när det är kolsvart ute, kanske har nedsatt mörkerseende, vem vet!..  Jaja, Nattinatt på er!


håller tummarna imorgon för dig anna! hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0