So what if it hurts me?

Åh så trött jag ääär.. Är trött hela tiden.. Kanske ska börja sova mer.

Lördagen var rolig, jobbade först till halv 6 sen drog jag Hulis&Emmie till Sarah för att fira hennes födelsedag i efterskott. Åt tre rätters, körde lite spel, förade, sen drog vi vidare till Corner & Kungliga Carl. Lyckad kväll säger jag. På Söndagen var det bara att gå upp och jobba till halv sex igen, ingen höjdare men det gick. Sen idag har jag varit och övningskört, gick bra, dock höll jag på att köra in i en buss!! Nästan så jag fortfarande känner mig helt skakis.. Efter det drog jag och jobbade till halv åtta och nu ligger jag hära i sängen, the place to be. Har precis tittat PH, tänkte försöka plugga lite innan jag ska sussa. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0