without any kind of feelings, you won't get hurt .

Idag vaknade jag på rätt sida .. Vid tre tiden drog jag och Ida till Kista för shopping, haha som vi höll på och vela, men till slut hittade vi nog det vi ville ha eller vad säger du Idahoe? ;) Sen åkte vi vidare till Sollentuna Centrum för en fika & nu är jag hemma igen. Ringde nyss & sjöng för Tiff, haha så känn dig speciell, för med min sångröst försöker jag verkligen undvika sång i alla dess former. Like you know..

Nej nu ska jag göra en varma koppen, imorgon är det matte & yttligare en shoppingtur. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ida

haha fina bilder

2010-02-04 @ 13:03:44
Postat av: Tilda

haha jaa mycket! :)

2010-02-06 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0