a closer of something that never really started.

Imorse bestämde jag mig för att försöka vara frisk, det fungerar faktiskt ibland! Så jag gick först till körskolan för att övningsköra lite, gick bra, men drömde inatt att jag skulle krocka så jag var lite nervös, hehee! Efter det gick jag till frissan för att boka tid och sen tog jag en promenad och mötte Ems för att luncha på Campino.

Nu är jag hemma igen, och jaa, jag känner mig faktiskt lite friskare! Haha, får se hur det känns senare ikväll, och vad vi ska hitta på! PUSS


Kommentarer
Postat av: jassi

vacker!!

2010-01-29 @ 15:46:04
Postat av: Tilda

haha som ett litet baarn..

miss you jassi, du får inte plugga så mycket! <3

2010-01-29 @ 16:18:45
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0