Cause you don't see me like I wish you would.

Lång men rolig dag. Imorse vart jag väckt av sju miljarder gubbar som borrade (kändes det som iaf), sen drog jag till skolan med Anni för att läsa lite matte, ambitiösa tjejer vi stannade till och med kvar en stund i bibblan ;) . Självklart missade vi precis bussen, så vi tog en tur ner till centrum för att köpa block och almanacka. Sen drog vi vidare hem till Anni där vi käkade lite och ritade i våra almanackor eftersom Anni köpt nya färgpennor (haha as söt)! Efter det åkte jag till Väsby för att övningköra med pappa och käka. Vid  7 tiden körde han hem mig så jag kunde gå på "Hopplös mix" med Anna, mamma & Nadjas mamma. Haha hade ingen aning om vad det var för något, det hade med Korpen att göra iaf. Men sjukt kul visade det sig vara, det var typ en blandning utav aerobics&styrketräning. Det var vi och en massa gamlingar i rosa tights! Så det ska vi börja syssla med 2 ggr i veckan ;) Märker att min kondition inte direkt är på topp! Oj va långt inlägg det blev, men strax kommer Nadja hit och joinar till Paradise. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0