Godmorgon lördag.

Åh vad pigg jag är idaag. Min mamma hon är så söt ibland, haha hon passar alltid upp mig dagen efter jag varit ute, som om jag skulle vara sjuk, och jag upptäcker alltid på morgonen hur hon har städat upp i rummet och gjort i ordning så jag bara ska behöva lägga mig i en go säng när jag kommer hem! Hon är bra gullig hon. För en stund sen kom hon in med lite soppa, men måste säga att det bara påminde mig om när vi tjejer var i Alanya och råkade blanda spaghetti med potatis&purjulök soppa, haha minns ni? Fyfan det var allt annat än gott!

Gårdagen vart jätte lyckad, bilder kommer in senare! Nu tänkte jag titta någon film, P&K


Även bus kom in med lite kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0