It's a cold thing you never know all the ways I tried.

Imorse promenerade jag till körskolan för att övningsköra lite, lyckades till och med köra ut från parkeringen idag, känns som att jag gör framsteg! Efter det åkte jag förbi Emmies jobb och hämtade min kära mobilladdare, man får ju l i t e ångest när mobilen är död. Senare på kvällen åkte jag hem till pappa för att köra lite yttligare, sen åt vi middag & tittade på handbollen. Försöker alltid undvika att bli insatt när Sverige spelar vare sig det är handboll eller fotboll Vm eller Em, för det går ju ändå alltid åt helvete och då blir man ju bara sur. Pointless.. Nu är jag helt trött, är hela tiden trött, vill gå i ide. Jävla vinter. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt tjej! <33

2010-01-20 @ 23:42:35
Postat av: Anonym

riktig liten pärla!!

2010-01-21 @ 10:16:33
Postat av: Frida

hahaha ja vill också gå i ide ;)

2010-01-21 @ 11:23:44
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0