you think you know, but you have no idea..

Vid 4 tiden idag åkte jag till väsby och mötte Tiffie, vi tog en fika och skvallrade lite. Gissa om vi hade mycket att prata om, behöver nog ett par dagar till för att hinna prata ut om allt. Efter det åkte jag tillbaka till märsta där Nadja och Coffei hämtade upp mig. Åkte hem till Nadja och åt good mat, dom har köpt någon ny grillgrejj som man har på bordet, haha dom där två asså.. Nu är jag hemma igen, jag och Nadi var lite busiga, hon körde hem mig, och jag fick till och med köra dom sista 50m själv ;) Haha, men hon var nog lite rädd, speciellt när jag började fråga om vart gaspedalen satt! Vad jag längtar tills den dagen jag har körtkortet i min hand, om det nu händer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0