I just got to see it for myself..

Igår på min lediga dag, så åkte jag och Hulis först och köpte en mobil till mig och sen en pool åt henne. Fan vad vi kämpade med att få upp pooljäveln, och sen när vi äntligen fått det och vattnet nästan är helt klart så märker vi hur poolen står snett så allt vatten rann ut! Det var ju så jävla roligt, så vi hann aldrig ens bada i poolen. Men vi drog till Nadjas båt och badade där istället. Sen efter det drog vi och körde brännboll & 5-kamp på Fians gård, men med 20 viljor så blir det inte så lätt, men huvudsaken var att mitt lag vann ;) .. Nej nu ska jag kila till Hulan, hoppas snälla att det blir fint väder i helgen så vi kan åka till Idas land. Lär ju inte hända.. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0