Can you really forgive, if you can't forget?

Imorse drog jag till körskolan och körde ett par timmar, sen satt jag och pluggade teori tills Nadi var klar med sin körning. Vill bara bli klar med mitt körkort nununu... GRATTIS TILL LILLFRIDIS SOM KLARADE SIN UPPKÖRNING IDAG BTW, duktig tjejj! Sen drog vi iaf hem till Fian för att säga hejdå, som tur är så kommer hon hem snart igen ♥ . Senare nu på kvällen kom Tiffis och hälsade på, det var inte igår! Pratade om allt och ingenting. Men nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon, jobbar bara till tre, så sköönt. Natti på er.



Kommentarer
Postat av: Frida

taack :D snart har du det också!!!!!!!

2010-03-17 @ 11:46:05
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0