Godmorgon sunshines!

Sorry för dålig update...  I måndags var jag iaf i stan med Hulis, gjorde teoritestet (på 12 min & klarade det precis, thank god!) och shoppade, aweeesome! Sen igår var jag och körde på dagen och senare skulle jag ha träffat pappa men efter lite krångel så vart det att jag träffade jag tiffbabe ist, vi gick på långpromenad och tittade på Twilight & New moon, är lite efter så hade inte sett dom, men dom är fanimej lika bra som alla sagt! Och äntligen förstår jag varför alla tycker att Robert Pattison är snygg (även om han är liiite överskattad) ...  Den 13 april ska jag och Tiff förmodligen åka ner till Gbg för att hälsa på bror min och titta på Hammarbys premiärmatch mot Ängelholm, hoppashoppas. Nej nu ska jag dra till Häggvik sen är det jobb som gäller. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hulis.

jag är stolt över dig. <3!

2010-03-31 @ 15:19:57
Postat av: Kate

Fin blogg :D

2010-03-31 @ 15:38:17
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Tilda

love you bästis! <3



Tack snälla du :)

2010-03-31 @ 19:49:33
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0