Pengar talar, mina säger alltid hejdå.

Det har varit en rolig och mysig helg, slänger upp lite bilder från valborg senare! Igår åkte jag och Mems till Nacka Forum, bästa köpcentrumet kan jag lova. Vi vandrade runt från nästan öppning till stägning! Nu ligger jag bara hemma i sängen och väntar på att en satans mensvärk ska gå över. Resten av veckan består bara av jobb jobb, eller imorgon är jag ioförsig ledig! Hoppas det är fint väder så man kan sitta ute på en mysig uteservering. Så ni babes som är lediga, haka på!! Hörs later, puss.


Kommentarer
Postat av: sara

vart är dina solbrillor ifrån?

2010-05-03 @ 17:30:25
Postat av: Tilda

Dom är från förra året, men tror att dom var från Åhlens!

2010-05-03 @ 20:12:30
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0