Oh no she didn't.

Haha måste bara berätta, imorse efter jag duschat så hör jag som ett "borrande" ljud, jag trodde direkt att det var fläkten så jag brydde mig inge mer, efter en timme så hör jag fortf ljudet! Börjar ju undra lite eftersom det aldrig låtit så.. Men så efter ett par timmar så gick jag och försökte kolla, men då hörde jag att det inte kom från fläkten utan från typ väggen?! Så tänkte att det var grannen som borrade, men ändå konstigt att dom hållit på så länge och konstant haha.. Jag struntade iaf i det och åkte hem till Emmie.. Sen nu var jag precis hem och hämtade lite kläder, så hörde jag mamma säga "Matildaa", då vet jag direkt att jag gjort något fel.. Då förklarade hon hur hon hörde ett ljud från badrummet när hon kom hem, och då sa jag att jag också hört det och att det höll på i flera timmar! Hon berättade hur hon också kollat i fläkten och lyssnat om det var grannarna, seeen, så upptäckte hon att det var min rakhyvel som låg där och vibrerade, haha lite roligt! Oj nu vart det en bok men jag skrattade iaf ;)

Annars har jag spenderat dagen med tjejerna, kollat film och snackat en massaa. Nu ska jag sussa här också så bäst att jag lägger mig innan emmie får fnatt ;) Haha hon e som en liten mammaa.. Godnatt folket.



(Ovanligt att se Hulis med lite alkohol i handen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0