Even if you cannot hear my voice, I’ll be right beside you.

Klockan 8 imorse hade jag tid hos tandläkaren, var såå nära på att inte åka dit var alldeles för trött, men i sista sekund så drog jag på mig kläderna och åkte dit. Fan vad onödigt det känns att behöva betalaaa... Men men det är väll inte det egentligen. Btw, min bästa brori har fixat min dator!!! Han har till och med lyckats spara alla mina bilder, satt och tittade på bilderna från midsommar som jag aldrig hann lägga upp, måste göra det sen!

Igår kom min Mems hem så var över hos henne med Idahoe, och ungefär samtidigt åkte Hulis iväg, buhu. Skulle inte sitta fel med lite värme nu faktiskt. Men den 4 december åker jaag.. Nej nu måste jag skynda mig till jobbet, P&K.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0