Why bother when there is already too late to fix?

Haha asså herreguuud vilken natt! Fan vad kul jag hade, det enda som stör mig är att jag tog en taxi hem helt själv när jag både hade kunnat åkt svarttaxi med dom andra eller till och med få skjuts, nej jag springer till en taxi helt själv.. Vill inte ens se hur mycket jag gjorde av med igår, haha men det var väll värt det I guess! Snart komme Hulis och Coffe med donken till mig, fysatan så underbart har verkligen legat här i timmar och varit så hungrig men inte orkat tagit mig upp! Lägger in bilderna laaater, PUSS.

 





Kommentarer
Postat av: Jassi

Haha! Ja fy vilken kväll <3

2010-09-26 @ 15:41:29
Postat av: Tildis

haha skoja inte <3

2010-09-29 @ 09:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0