Bara döda fiskar följer strömmen.

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig, ja förutom att jag e sjuk, alltså förkyld. Imorse mådde jag så jävla dåligt men bestämde mig ändå för att jag skulle ta mig till jobbet (?!) Går ut till garaget för att köra ut bilen, ser att det är 3m snö och tänker det här kommer ju aldrig gå. Ändå så börjar jag köra ut bilen och vad händer, jo den fastnar!! Så där står jag och försöker skotta fram den i 40 min med vad som känns som 40 graders feber, till slut kom en snubbe och hjälpte mig att få in den i garaget igen.. Skönt att det finns änglar. Sen istället för att bara gå hem krigar jag till bussen åker till jobbet, står där & stirrar i en timme tills Conny säger nu kör jag fan hem dig. VÄRT jävligt värt, varför stannade jag bara inte i sängen?

Snart kommer iaf Anna och hämtar mig så vi kan åka till donken, måste ha maaat... Trevlig fredag ni andra puss!



Kommentarer
Postat av: Jas.

Vackra, vackra Matilda!

2011-02-11 @ 22:22:47
Postat av: tildaa

Men nutte va du e fin! <3

2011-02-11 @ 23:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0