Jag gav aldrig upp dig när du försvann.

Skulle egentligen ha tränat igår men hade så satans ont i halsen så tänkte bara åka och sola med Emmie sen åka hem och sova. Men så vart det ickee, istället hamnade vi på Plantan med Blomman & Rasmus. Såg sista halvleken av matchen sen åkte vi till corner en sväng också. Försökte få Mems lite på lyset tror faktiskt att jag lyckades ;) haha, själv så var jag duktig och körde!

Nu fick jag sms av Nettan att varorna från Miljögården har kommit, dom har sååå mycket fint! Bäst att skynda sig till jobbet ;)  Poss.


Kommentarer
Postat av: Nadja

åh om jagt hade haft bil nu hade jag åkt upp och kollat! <3

2011-02-17 @ 13:45:49
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0