but my world, is pretty damn good too.

Ligger här och kollar sista skivan av SATC boxen, har lite ångest (plus nackspärr), det är ju så skönt att komma hem till en fakevärld där man helt klart vill leva. New york, och jag snackar om att flytta till helsingborg liksom.. Pratade precis med Huli i telefon också, hatar att hon har börjat jobba, haha det var så skönt när hon alltid var freee, but not anymore! Nej nu ska jag ta mig igenom sista skivan också, sen kanske filmen, sen sova! Loovar att lägga upp bilderna från fredagens bravader imorgon (Jassi i promise).. Nattinatt!




Kommentarer
Postat av: Hulis

Aaaaaw honeybun! jag var då alltid ett säkert kort! Nu är jag det dock fortfarande men inte på heltid utan utöver dom 85 procenten jag jobbar!!! Tjohoooo!

2011-01-18 @ 00:44:04
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Jassi

Hahaha ;D kommer ångra mitt tjat imorgon när dom dyker upp <3

2011-01-18 @ 04:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0