flytta!

mamma kommer in genom dörren,

jag- heeeeej bästa mamma har du vin?
mamma- haha nej
jag- nehee men kan jag få pengar till vin?
mamma- okejdå
jag- juste jag ska ju ut ikväll så kan du köra mig till jobbet imorgon?
mamma- ja det kan jag väl! Btw jag var hos märklaren idag, om 2v kommer dom hit och tar kort så säljer vi den här lägenheten så kan jag köpa en etta åt dig.
jag- eeeh va, nej jag vill inte sälja den här!!

Vet inte om jag har en snäll mamma eller om jag bara är en dum jävla unge! Nej men snäll är hon iaf, annat kan man inte säga. bästa du ♥ Så det dröjer inte länge tills jag flyttar hemifrååån!!


Övertalad vart jag till och gå ut ikväll iaf, jag som lovade min chef att jag inte skulle det, hoppas han inte märker av det imrogon. Ses i dimman peeeeps, PUSS!


Kommentarer
Postat av: A-M

Du har en mycket omtänksam mamma, Matilda! Ta vara på henne.

2011-03-20 @ 07:17:43
Postat av: tilda

jaa jag har ju det!! :)

2011-03-20 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0