Chic Antique

För en vecka sen var jag på formex mässan för att köpa in lite varor till butiken, det är kul, men efter att ha varit där några gånger börjar man tycka att det är lite samma sak, montrarna går som in i varandra. Men så fann jag Chic Antique ett danskt företag, jag vart KÄR! Nu när jag la upp bilderna jag tog inser jag att dom vart rätt kassa och ser kanske inte speciellt roliga ut, men jo jag lovar! På sista bilden är det en gammaldags resväska som har blivit ett badrumsskåp, sjukt fin, var så nära att köpa hem ett, men icke, det får bli till mitt nästa hem. Nej nu måste jag göra mig iordning, puss på er!

image descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0