döm inte allt du ser.

Igår när jag Nadja & Emmie var ute och vandrade så träffade vi på Jesper, mitt lilla charmtroll, vi umgicks alltid när vi var mindre har inte träffat han på år och dar! Förstod väll att han och hans lillebror Daniel skulle bli små hunks. Vi satt ute och pratade med honom i säkert minst en timme, sen vart det så jävla kallt så vi drog en liten sväng till corner. Gick upp och jobbade vi nio imorse och nu är jag så sjukt trött, som vanligt!

Btw så har jag äntligen en liten framtidsplan, träffade Johanna en gammal jobbarkompis och vi bestämde att vi ska söka in till dekoratörslinjen i Leksand i vår, hon har ett litet hus i Rättvik som vi ska bo i. Ska bli sjukt kul, om jag kommer in det vill säga!

Imorgon blir det jobb sen direkt till kryssningen, tre hyttar med brudar kan ju inte bli annat än kulkulkulkul! Så vi hörs väll på måndag, PUSS!


ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: paaj

om du kommer in måste du berätta för mig (A)

jag har kanske lite business i rättvik till våren också.. hihi (A) <3

2009-11-15 @ 04:07:22
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0