I'm always wrapped up in things i can't win

Nu är jag hemma igeen, sjukt mycket folk var det! Träffade lite kända ansikten, var inne på Gina också och hälsade på Camilla as skön tjej, vi pratade alltid om killar, första jag frågade var hur det gick med killen hon var tillsammans med när jag praktiserade, hennes svar:Vem var jag tillsammans med då?(Och det var ju bara ett halvårsen) Saknar att vara där. Handlade lite tröjor och en klänning tills på lördag, men ska nog dit imorgon igen, eller hur Nadja!! ;) Var ju där med Anna idag, haha vi lyckas alltid få allt att bli roligt, söta vän. Nu ska jag titta Arga snickaren sen blire Paradise! Juste The Hills kan man se idag också. Bra dag. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0