I wanted more, you didn't, end of story.

Jätte kul hade jag igår!! Brwa var snäll och körde mig, nadi&kimmie till festen, ett jäkla stress var det som vanligt! Alla var så fina, vi var där några timmar tror jag sen drog vi med i någon taxi till Corner och sen vidare till KC. Kändes som om alla var ute, så det var roligt! Hamnade i sängen vid halv fyra tiden och jag var SÅ nära att försova mig till jobbet imorse. Mamma lyckades få upp mig vid halv tio. Som tur var har den här dagen gått ganska fort men det var inte så roligt dom första timmarna kan jag lova, har nog aldrig längtat så mycket till min säng! Nu kom Bigge och Pelle för att titta på El Classico, men jag tror jag kör på Gossip Girl ;). PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0