you can't have everything.

Det vart en lyckad kväll igår! Jag var så sjukt otaggad, när vi hade fixat oss färdigt och började dricka lite vin så ville jag bara gå och sovaaa.. Men tjejerna lyckades tillslut övertala mig, ingen stan vart det dock, som vanligt. Finns mycket att skratta åt när jag tänker på gårdagen, haha speciellt Emmies feta bula i pannan, jävla pundare!!Kvällen slutade som alltid när man är med Emmie, på dressinen efter många om och men eftersom dom inte tar kort och vi inte hade några lösa kontanter!

Idag är jag helt slut, kattjäveln väckte oss genom att välta ut hela stora fulla vattenkannan kommer väll bli fuktskador på hela mitt golv nu, gah. Min mobil verkar ha pajjat också, panik, vet inte hur jag ska klara mig. Men men, lite senare ska iaf Sarah skjutsa runt mig på lite ärenden annars blir det bara lugnt. Puss så länge.


Tack tjejer för en toppen kvääll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0