the impossible just takes a little longer.

Ojoj, trots att jag inte direkt har något liv så känns det ändå som att någonting händer hela tiden, tänk om man hade lite mer cash då hade jag lätt kunnat leva såhär!

Igår jobbade jag i 3h sen drog jag till brunos och mötte upp Sara&Nadja, jag och Sarah körde på dubbelsolarium medan Nadja körde på med deeptalket. Efter det åkte vi alla hem till mig och kolla på hollywoodfruarna love Maria Montazami så söt & blåst. "Han betalar allt... Toppen"

Sen skjutsade Sarah hem oss till Nadja där jag hämtade min vinterjacka så gick vi ut på en promenad, vi gick och pratade om vad vi skulle göra på halloween, att vi måste ha fixa ihop någon maskerad, allright girls? done..

hörs later!


halloween 2007?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0