update.

Har precis varit på banken för att fixa sparkonto. Vad är grejen med att man måste vara så tyst på banken?! Alla tittade på mig direkt, bara jag tog upp ett tuggummi ur tuggummipåsen. Tror alla att det ska bli ett rån så fort folk börjar prata lite eller vad. Lame! Efter det gick jag och pratade med Ida en stund, hon ska ju till Egypten imorgon, så sjukt orättvist! VILL OCKSÅ.. Så pratade vi om att dra till Barcelona och jobba, som jag sagt förut. Vill verkligen det, hoppas det blir av till våren. Om en timme hade jag tänkt dra med Emmie till Väsby, hälsa på Anna och ta en fika, men nu är mitt jävla etui borta med busskort & allt i, så får se hur det blir med den saken. Hörs later, puss!




i can look into your eyes, and see everything i need.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

ååh duktig flicka som har fixat sparkonto nu :D



några planer för helgen än eller?

puss!

2009-10-29 @ 19:11:56
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0