you are what I never knew I always wanted.

efter idol igår kom nadja förbi, vi låg & tittade på fråga olle dokumentären
haha ni måste se det, finns så sjuka människor.

måste säga att jag kände mig lite dum igår också, när jag frågar nadja vad den här "justerar knappen"
på brödrosen är för något, jag trodde att siffran stod för hur många minuter det tar, hon tittar självklart på mig som om jag vore dum i huvudet eftersom det betyder hur hög värme man vill ha. gillar inte dom där stunderna när man känner sig riktigt korkad, men jag tog mig smidigt ur situationen och började prata om något annat.

btw om en timme ska jag åka till nacka forum med emmie och nadjaa, jag får alltid som jag vill (6)
tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0